likapaa53 Sarkac kasığım belim çok ağrıyınca şüphe ettm ben aslında diğer türlü şuan düşünmüyoduk belkide üşütmüşümdür sadece bir kızım var 3 yaşında cesaret edemiyorum bi yandan istiyorumda öyle karışık duygularım darmadağın 😂🙈
Momandmery Sarkac Canım hiç acele etme erken yapmışsın zaten testi de beklemeni tavsiye ederim gecikmen olursa 1 gün bile o zaman tekrar yaparsın maalesef bende birşey göremedim teste göre negatif
Sarkac likapaa53 benimde kizim oglum var ben de senin gibi hissettim bir anda mide yanmam goguslerimin acımasi helede sol göğsümün kasıklarımda ağrıdı ondan şüphelendim
Sarkac 1yenianne11 amin canim benim 2 tane çocugum var zaten bir anda his geldi adet belirtilerimin dişinda gelince şüphelendim. Benim hep nettir o yuzden
Sarkac likapaa53 5 gün vardı öglen yaptım negatf spiral var ama nasl diyim hamilelik belirtilerini yaşıyorum. Adet belirtilerimi bilirim. Nasil diyim bir anda kasıgima batma yasiyorum adette olur mu ki
likapaa53 Sarkac Bende öyleyim bu ay bir tuhaflık var kaş gündür belim ağrıyor adet ağrısı şeklinde kasığıma ağrı giriyor sanki tuvaletede sık çıkıyırhm gibi karnımda bi sertlik şişkinlik var gibi bilmiyorum olma ihtimalide yok gibi bekliyorum öyle