Dilara_erc1 şimdi yazılanlardan daha çok strese girme ihtimalin var ama kuzum. Yüksek tansiyon gebelik zehirlenmesi belirtileri arasında yer alır, düzenli takip etmen lazım ödem yapacak gıdaları, tuz turşu gibi yiyecekleri tüketmemen bol bol su içmen lazım. Doktorun dediği gibi belirttiği herşeyden uzak durman lazım. Tansiyon 14/9 üzerine çıkmaya başladığı an büyük tehlike yaratıyor bu yüzden dikkat et. Kendini ve bebeği iyi hissettirecek şeyler yap sürekli. Erken doğum ve daha kötü riskler de söz konusu oluyor bu durumda. O yüzden kendine dikkat et doktorun dediklerini uygula içini ferah tut. Dediğim gibi ödem yapacak hiç bir şey tüketme tansiyonunu da etkilemesin. Çok geçmiş olsun. Sağlıkla ve vaktinde kucağına almayı nasip etsin Rabbim ❤️