kızlar 19+6 haftalık hamileyim 2 gündür cok basim donuyor doktora gittim tansiyondandir dedi gonderdi ama baska birsey yapmadi boyle ozellikle yatarken kalkarken otururken oluyor normal mi bu durum neden boyle oluyor yatarken kalkarken felan daha cok oluyor boyle gozum karariyor bayilacakmisim gibi oluyorum yavasca kalkmaya calisiyorum ama yine bile boyle oluyor otururkende kafamda bir sersemlik hissi gibi oluyor benim gibi olanlar varmi varsa siz neler yaptinizda gecti cok basim donuyor 🥺