Merhaba kızlar ben kanguru-ana kucağı arayışındayım. Bir sürü seçenek var ve bebek hangisinde daha rahat olur ve ben hangisinde daha rahat taşırım onu bilmiyorum, bebeğin bacakları iki yana açılmış olan kanguru görüntüleri beni çok rahatsız ediyor sanki bebek rahat olmuyormuş gibi, tabi anatomik olarak doğrudur belki bilmiyorum. Sling bez ana kucakları da var, hangisi kullanışlı iki türlüsünü de kullanan var mı hangisini tavsiye edersiniz?