10 haftalık gebeyim sürekli mide bulantısı kusma var. Ve baş ağrım çok oluyor. bugün yine tahlil yaptırdım ve yine enfeksiyon çıktı 6 haftalık ken yaptırdım Ozmn da çıkmıştı tedavısını görüyorum tekrar çıkıyo kasık ağrısı da yapıyor
İlk gebeliğimdede enfeksiyon vardı 2 aylıktı düştü korkuyorum aynı şeyler yaşayacağım için