Zeynaaa0101 Kızlar, 1,5 haftadır kaşıntılarım vardı hele yatarken sanki böcekler geziyormuş gibi kaşımıyor her yerim. Ama bugün gündüzleri de var, 28+4 üz. Yarın doktorum çağırdı ama bundan şüphelendi. Olanlarda belirtiler nelerdi,
aslininbebegi22 Zeynaaa0101 canım benimde gebelikte kaşıntım oldu kolestazdan şüphelendiler test yaptırdım negatif geldi eğer öyle olsaydı yanlış olmasın 37. Hafta gibi sezeryanla alırız demişlerdi ilk gebeliğimde. Ama meğersem bende gebelik puppu varmış genelde ilk gebeliklerde olan vücudun gebeliğe verdiği bir tepkiymiş deli gibi kaşındım heryerim yara içindeydi uyuz olduğumu düşündüm ama dermatolog gebelik puppu dedi alerji ilaçları verdi bir işe yaramadı. Herkes dedi doğurunca geçer hiç abartısız doğumda sancı çekerken bile kaşınıyordum ve doğurdum sabaha tek bir kaşıntım yoktu😅 Umarım geçiçidir sizdeki yediğiniz birşey dokunmuştur Allah düşmanımın başına vermesin o kaşıntıyı bilirim.. inşallah sizinki ilaçla geçer.
haticeozbay44 Zeynaaa0101 benimde bir iki haftadır yoğunlaşan bir kaşıntım vardı dün gittim gebelik kolestazı çıktı bugün ilaca başlıyıcam umarım geçer 32 haftalık hamileyim
Zeynaaa0101 sehrengiz_8 evet bende de var çok kaşıntı, peki kaç gafta durdurabiliyorlar bilgin var mı
sehrengiz_8 Zeynaaa0101 benim 24+ haftalarda başlamıştı kaşıntım eğer kolestaz ise ilaca başlar başlamaz bir hafta içerisinde kesiliyor