eylmz Aysenur1911 25.haftada gitttiğimde istemedi benden kilo alımı normal vs dedi bir ay sonra geldiğinde duruma göre bakarız dedi ama yaptırmayı düşünüyorum. Sizden neye göre istedi testi
Aysenur1911 eylmz benim suyum fazlaydı bebek de önden gittiği için yapalım dedi. 29. Haftada çıktı gebelik şekerim. Yaptırmanızda bir zarar yok aksine eğer ki varsa ona göre devam edersiniz.