Yaa bugün sağolsun annem geldi mutfak dolaplarını silmeye sağolsun hiç dokundurmadı bana ben ufak tefek verilecek şeyleri verdim silebileceğim yerleri sildim ama karnıma ağrı girdi gibi gaz sancısı gibide benim hep oluyor gaz sancım ama ağır bir şey de hiç kaldırmadım normal mi ya korktum bir şey mi var diye öyle ne leke ne kanama hiç bir şey de yok iç çamaşırım da çok şiddetli bir ağrı değil ama hani üşütürsün de bir ağrı girer gider ya onun gibiydi