ecembugra53 sevalciftci önden gitmesi gayet iyi kilolu oluyor oğlum 3 hafta gidiyorfu öndrn 4 küloya yakın doğdu canımm😀😁 korkma cok iyi bişey
mervemurat16 sevalciftci bazı bebekler önden gidiyor 1-2 hafta bazısı geriden kötü birşey değil.Zamanla haftasıyla uyumlu olmaya başlıyorlar korkmayın
Yazmelegi_ sevalciftci yok değil kötü bsey olsa doktor derdi mesela benim bebeğim de 1 hafta geriden geliyordu
Nili4321 ecembugra53 önden gitmesi iyi bir şey değil ne yazık ki benim de bebeğim 2 hafta önden gidiyor şeker var ve ne yazık ki bebek şekerden etkilendiği için iri oluyor. Önden gitmesi sadece tombik olması değil ne yazık ki 🤦🏻♀️
elifsen Çok Çok küçük daha. Başka bir ultrason cihazında belki geride bile çıkar çünkü bu haftalarda çok normal. 25. haftadan sonraki iki hafta iler veya gerilik önemli şu anki haftalarda bir problem yok.
Boncukk123 sevalciftci hayır canım olabiliyor boyle ilk haftalar bende ilk kontrolde normal sonrasında 1 hafta önde çıktı dün kontrolüm vardı 2 gun fark çıktı arada 14.haftadan gidiyorum
sevalciftci Boncukk123 peki kalp atışını dinletmedi doktorum sorun yoktur herhalde dimi bebek büyüduyse
Boncukk123 sevalciftci kalp atışı varsa dinlenmesi gerekir sen soyle canım eger kalp atışı yoksa bir sonraki hafta gel demesi lazım
sevalciftci Boncukk123 ultrasom cihazı sorunluydi bebek büyümüştü kese boyutuda güzeldi hatta iki gün ilerde gözüktü çok şükür sorun yoktu belki kalp atsiima bakmıştır.ama.swsi açmamısyir sormadım bende cihazi.sorinluydu doktorumu değiştircem zaten ilgilide değil
sevalciftci Boncukk123 bu arada ,6+2ye duyulmuştu kalp atışı çok şükür bugün dinletmedi oonu sordum bebek gelişimi gzuel ama
Boncukk123 sevalciftci memnun degılsen kesinlikle degıs canım bende degişicem nasib olur da sıra bulursam
Boncukk123 sevalciftci ilk kalp atışını duyduysan iyi canım bende ikinci kontrolde ne bebegi gösterdi ne kalp atışı duydum Allah ıslah etsin gerçekten de doktoru degıscem insaAllah
ecembugra53 Nili4321 cok gecmiş olsun canım herkesin hamileliği faklı geciyor herkes bir olmuyor oğlumda cok sukur hiç bir sorun yoktu Allaha sukur her bebek bir değil her hamilelik bir değil gercekten tabi Rabbim saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Serendipity16 sevalciftci benimde ilk haftalar önden gidiyordu sonra haftasını yakaladı mesela devlete gidiyordum orada da geriden geliyordu bende anlamadım neden bu kadar fark oluyor