Arkadaşlar merhaba hamileliğimin bugün tam 26 ıncı hafyasındayım 10 kilo aldığım içim doktorum şeker yüklemesi yaptırmamın gerektiğini söyledi . Hamileliğimin ilk gününden beri yaptırmak istemediğim için şuan kendimi çok kötü hissediyorum bide hamilelikten kaynaklı çok duygusal biri oldum hastaneden çıktığımdan beri dokunsalar ağlayacak moddayım 😑 doktorum bugün bize saçma bir şekilde son adet tarihimi vs sorup aşırı ilgisizdi 6 aydır aynı doktora gitmeme rağmen Avcılar ve Esenyurt çevresi için önerebileceğiz doktor var mı ?
Teşekkürler