mervemurat16 Sastim ben narinde yıkadım 30 derecede ama kısa programınız varsa ondada yıkayabilirsiniz ben iki türlüde yıkadım sonra hızlı kurusun diye sıkma programına aldım
Aybarssmom_ 30 derece 800 devir elde yıkama programı var bende onda yıkadım. Sonra her şeyi ütüledim zaten