Premsesko Dilek133 kaç mm sizin? Benim hep karından 38 vajinadan 32 geliyor. 2 gün önce karından yine 38 di. Ama 28 sonrası kısalmaya başlıyormuş
Nurmert Dilek133 olabiliyor tabi ben 24+2de operasyon geçirdim serklaj oldum kısalıktan ve hunileşme de vardı bende
Dilek133 Şuan 26 haftalık gebeyim yarın kontorulum var doktor progestan verdi 4 hafta sonra gel dedi ama ben 2 hafta anca bekleyebildim
Nurmert Dilek133 benim ilk 28mm çıktı , sınırda dedi doktorum full 1hafta hiç kalkmadan yattım iğne ve ilaca başladım, 1hafta sonra gittiğimde 21mm olmuştu hemen sabahına operasyona girdim zaten
Dilek133 Nurmert iğne ilaca rağmen bı haftada ne kadar çok kısalmış kısalma nedeni belli mi enfeksiyon da tetikliyor diyolar
Nurmert Dilek133 bende enfeksiyon vardı evet ama sebepsiz de bu durumu yaşayanlar oluyor ne yazık ki , onun öncesinde de 40mm çıkmıştı mesela benim , birde ölçüm vajinal yapıldı değil mi? Karından daha yüksek çıkıyor çünkü asıl doğru sonuç vajinal verir
Dilek133 Hayır özele gidiyorum doktor karından baktı sadece devlette bı doktora gittim o da karından baktı sadece o da aynı ölçtü 27 dedi
Nurmert Dilek133 bmm karından 40çıkarken vajinal 27çıktı ben sizin yerinizde olsam iyi bir perinatoloji doktoru araştırıp ona gider ondan görüş alırdım bide , çünkü bu servikal yetmezlikte perinatologlar daha tecrübeli oluyorlar kadın doğumcular çok anlamıyor bu işten
Nurmert Dilek133 ben hiç tahlil olarak baktırmadım benim doktorum hep kültür istiyor mesela , ona göre tedavi uyguluyor çıkan bakteriye göre tedavi uygulanması önemli çünkü o yüzden de geçmiyor olabilir