oylesinebiri0 Ben normal sezaryan, emziren emzirmeyene karşı biri olmadım çünkü her anne kendisi bebeği için Sağlıklı olanı ister. Ben çok istedim emzirmek emziremedim ama gocunmadım da. Zorunlu sezaryan oldum yine gocunmadım, normal doğumu yapar mıydım yapamaz mıydım bilmiyorum ama ben bebeğimi riske atmadım doktorum öyle uygun gördü o yolda ilerledik. İnsanlar da var bu normal doğum yapan esas anne emziren mükemmel anne terimleri. İkinci gebeliğim ve daha zor geçiyor oğlum zaten 18 aylık, bu çocuğun mide bulantısını, ağrısını, yanmasını ben çekiyorum, hareketlerini ben hissediyorum normal doğum yapmadım diye anne olmuyor muyum yani? Milleti hiç takmayın kafanıza size laf edene de cevap verin kalbi kırılır demeyin öyleleri düşünmüyor çünkü