Pars yani canım 2aydır bitane parol anca içmişimdir ilaç kullanmayım diye direniyorm ama artık tükendim yani sosyal hayat kalmadı girdigim ortamlarda tıkanıyorm konusamıyorum üstümden yelegımı cıkartmıyorm evim sıcak anlamadım ya. Artık bi doktor zamanı geldi ama kbb ye mi yoksa dahiliyeye mi gitcem??