2kucukbebis zf_2707 topuğunu sıkarak veya işaret parmağını kullanarak ayak tabanının altına vurarak uyandırın demişti bana hemşire
Canookii zf_2707 sütünüz yetiyorsa kesinlikle mama vermeyin bence neden veresiniz ki en güzeli anne sütü. Sık sık emzirin bebeklerinin emme ve yutma refleksi çok güçlü. Sarılık için en iyisi sık sık emzirmek.
Minigiim-vebenn52 Bir de mama takviyesi kesinlikle vermelisin hep emzirmeye çalışma sarılık olduğu için gücü olmuyo sütünü sağarak verebilirsin
Annesigurban uyandırmak gerçekten çok zor ensesini sevince de uyanıyor biz de sarılıkla uğraşıyoruz umarım biter artık
Birrrcan zf_2707 bende aynısını yaşıyorum baygın gibi güzel kızım çok üzülüyorum o uykusunu öyle gördük ce ben altını değiştiriyorum saatte hirnanca öyle uyanıyor.nsizin kaç sarılık değeri