Kizlar henüz bunu düşünmem için çok erken biliyorum 18 haftalık gebeyim bekarken iki tane ameliyat geçirdim kulak ameliyatı kulak zarima yama yaptılar kocaelindeki doktorum asla ikinmamam gerektigini kulağımın zarının tekrar yirtilacagini belirtti ancak şuan Kocaeli’nde yaşamıyorum kardeşim ebe hemşire bunu kadın doğum doktoruna söylesen kabul etmez geçerli bir sebep değil diyor KBB ye gidip rapaor alman gerekiyor oda vermez ( üstünden çok geçtiği için ameliyatının) diyor seni normal dogurttururlar. Diyor benim sezeryan olmam lazım siz nasıl ikna ettiniz doktorunuzu