Loyabloom ben normal derim tabiki çünkü normal doğum yaptım ve zor bir doğum değildi kişiden kişiye değişen birşey hemde vücudumuz için bebeğimiz için doğal olanı 😊 belki de çok kolay geçecek doğumunuz ben olsam önce normal denerdim. Çok zor gelirse zaten özelde sezaryene alabiliyorlar.