ayseetrl
Hamilelikte takip hafta hafta yapılıyor heyecandan çabucak büyüsün istiyoruz 😁
Bence mantıklı olan ayın dört haftası dolmadan ay olmuyor şuan ben 12 . Haftam bitiyor 3. Aylık diyorum Haftaya 3 ay 1 hafta diye bahsederim . Tabiki içinizden nasıl söylemek geliyorsa öyle söyleyin sevgiler