Meerrii Kese gelişimi geride olmasında rağmen sağlıklı gebelik geçirenler oldu mu bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı?
Selinmoon Meerrii kötü şeyler söylemekten nefret ediyorum sende sorduğuna göre bir sakınca yoktur umarım. Kesesi gelişmedi doktorum kesesi çok küçük diyordu . 9 hafta olacaktı kanamam oldu ve kalbi durdu 🥺 kürtaj oldum
MerveUmutAsel Merhaba kese gelişimi geride olduğu için sağlıklı 8 haftalık bebeğimi kaybettim inşallah güzel haberler alırsınız siz
Meerrii MerveUmutAsel Selinmoon Kesenin 22 olması gerekiyormuş benim 13 corasprin başlattı doktor birde bunun dışında oksapar kullanıyorum. Kese gelişebilir dedi doktor ama bilmiyorum hayırlısı kolaylıkla nasip olsun inşAllah 🤲🏻
Selinmoon Meerrii ayy inşallah inşallah 🙏 güzel Haberler verirsin bize umarım. Ben de gene hamileyim çok şükür daha 8+2 günlük Allah gönlümüze göre versin