AE42 İki haftadır Nst de sancılarım düzenli çıkmaya başladı doktorum bugün muayene ettikten sonra öarşamba bi daha gel bu hafta heran gelebilir dedi bugün 38+1 deyiz sizce gelir mi 🤨
EmraheydaBier AE42 o hiç belli olmaz canım sancın çıkar nst de ama sen hissetmezsin yada sen sancın var gibi hissedersin nstde çıkmaz bana öyle oluyodu sancım hep çıkardı ama nerdeyse 10 aylık doğurdum😂😂
AE42 Pcoslubiranne ilk 36+6 da mı çıktı, nstde o sancılar çıkarken siz birşey hissediyor muydunuz ya da başka saatlerde ?
Pcoslubiranne AE42 hayir hissetmiyordum.Doktor sancilarin baslamis ama sen daha hissetmezsin dedi.Duzenli degildi ama nst de çıktı 2 gün sonra suyum geldi doğum yaptim.