Merhaba anneler. 37.haftadayım. Son haftalarda neler hiss ediyorsunuz. Benim gibi aceleci mi davranıyorsunuz,ben hemen kavuşmak istiyorum,ama artık onu karnımda hiss etmeyeceğmi düşündüğümde de bi duygusallık basıyo beni,son haftalar olduğu için ağırlaştım biraz da,hormonlar yine tavan