Tuba_a
Ortopedi bölümüne gideceksiniz ve doktoru çok çok iyi araştırın, kız kardeşim doğduğunda annem götürmüştü doktor baktı film çekmiş birşey yok demiş kardeşim 5 aylıktı annemde işinde şüphe vardı daha sonra kendi doktorumuza götürdü muayene de elle anladı kalça çıkığı olduğu alet takıldı 3-4 ay düzeldi çok şükür 🙏