kubraytekinayan Gidip memnun kaldığınız doktor varmı.? Muayene ücretleri nekadar ? Bilgisi olan yazabilir mi şimdiden çok teşekkürler ☺️
NewMomm1 kubraytekinayan Mehriban Hanıma gidiyorum zorunlu sezaryen 9 bin isteğe bağlı 13 bin muayane ücreti 500 tl nst 100 tl normal doğum 6-7 bin arası 🌸
deryaaca @kubraytekinayan Az önce geldim hastaneden . Ben Nesrin hanıma takipliyim. Tavsiye ederim. Güncel muayene ücreti 500 tl. Nts 100 tl. Normal doğum 7.500 sezeryan 9 bin.
Minigiim-vebenn52 deryaaca canım senin doğum nasıl gözüküyor bu hastane sürekli sezeryana yönlendiriyo gibi bi algı var doktorun ne diyor
deryaaca @Minigiim-vebenn52 Bebek iri olduğu için gidişata bağlı olarak belli olck. Çati muyanemiz var daha. Doktorum ısrarla sezeryan demedi zamana bıraktı.
deryaaca @ipekkus Evet yaptırdım. Perinatoloji doktoru bi bey vardı. Dışarıdan geliyor. Kendi kliniği de bakırköy de. Memnun kaldık dışarıda ki fiyatlara göre uygundu üstelik.
deryaaca @ipekkus 23.haftamda 1400 tl ye yaptırdım. Doktor adı Mahmut güngör. Şuan 37.haftadym ben illa ki fiyat değişmiştir. 4-5 adet renkli yüzünün göründüğü foto veriyor. Bide sonuç raporu veriyor.