alleynagg18 Kızlar 30+1 hamileyim ama vajinada en biraz yürüdüm aşırı derece de ağrıö var yürürken kalkarken yatarken dönerken canım çıkıcak sanki bide grip olmuşum böyle olan var mı bi yardım edin içim ferahlasın başka bi sıkıntım yok sadece vajina ağrısı var
gamzecgr alleynagg18 32 haftalığım bebislerim baş aşağı döndüğünden beri aynı sıkıntıyı yaşıyorum sizin de doğum pozisyonu almış olabilir o zamanlar da oluyor genelde çünkü normal bı durum zaten 28.haftadan itibaren pozisyon almaları bekleniyor genelde 💐
LavinsMom alleynagg18 33+1 iz ama 30 haftadan o agri bende de var. Bebegin basi asagida oldugundan baski yapiyormus ultrasonda ogrendim . Yuruyunce oturup kalkinca bi baski oluyor.
Nurmert alleynagg18 Bende serklajlıyım korkmayın 20li haftaların başından beri hatta serklaj öncesinden beri öyle benimde kafası aşağıdadır bebeğinizin dikişlere baskı yapıyor olabilir benm doktorum normal olarak karşılıyor her sorduğumda benim makata kadar vuruyor hatta o baskı ağrı hissi 36+5im bende
alleynagg18 gamzecgr artık cidden dayanılmaz oluyor 28. Haftada başı yukardaydk şimdi nasıl bilmiyorum bide erken doğum korkusu var Allah sağ salim vaktinde almayı nasip etsin
gamzecgr alleynagg18 amin inşallah mümkün olduğunca yatın normal bir durum dönmeleri kimi daha şekil bile değiştirirler doğuma kadar belki kafaları baskı yaptığından zorluyor 🥲🫡
alleynagg18 Nurmert oo maşallah inşallah sağ salim bi şekilde o haftalara gelirim ister istemez korku oluyo
Nurmert alleynagg18 haklısınız oluyor evet , ama normal o ağrılar özellikle bizde hatta o ağrı iyice artıyo makata doğru bile vuruyor ağrı bilginiz olsun artınca 😊
dolunay__ alleynagg18 benim bebek hep baş aşağı ayin şeyler bendede var idrar gelince dört büklüm oluyorum Kendimi zor tuvalete atıyorum dikkat edin Dikkat etmediğin için herhalde bilmiyorum ama eşi aşağıdaymış kanamam oldu