feridedmt Ge elik şekerim var ama hba1c değerim normal sınırlarda çıkıyor yüksek çıkması gerekmez miydi çünkü insülin kullanmıyorum arada yüksek çıktığı olabiliyor 150 falan, neden böyle bilen var mı bu kez de 5,2 çıkmış