SeherYILDIZI2746 ikisinide yaşamış birisi olarak söyleyim, normal doğum da o an sancıyı çekip bebek doğduğu an herşey bitiyo. Fakat sezeryan da doğum anında herşey güzel ama o doğumdan sonrası işgence resmen, birine muhtaç kalıyosun kendi çocuğunla ilgilenemiyosun, yine sen bilirsin ama eğer yapabilirsen normal doğum öneririm