12hafsagunkokkaya96 benim hızlı olmuştu canım ben bile şaşırmıştım,hastaneye giderken sanki regl olacakmışım gibi sancılarım vardı ve makatta baskı hissediyordum, doktor hemen muayene etti 7 cm açılma var dedi tabi ben şook 😂apar topar doğumhaneye aldılar, kendi sancımla 1 2 saat bekledim, tam açıklık oldu ama bebek kanala inmedi denildi, suni sancı verdiler yarım saat geçmeden doğurdum, kesi yapılmadı ama içten minicik yırtık oluşmuş onu diktiler, kesi olmayınca insan çabuk toparlanıyor 🤭inşallah dördüncü doğumumda kolay olur