Yusra- 6+3de keseyi gördük bebeği göremeyince endişelendim dr iki hafta sonra gel dedi ama ne zmn gitmelıyım sizce iki hafta uzun bır süre mi
Cinarsaitinannesi Yusra- bende 5+6 da keseyi gordum bana da 2 hafta sonra gel dedi doktor 7+6 olacak o zaman garanti olsun diye gec cagiriyorlar herhalde
Zseda Yusra- yok garanti Bi süre. Net Bi şekilde kalbi falan duyarsınız. Doktor riske atmamış gec dollenme falan olduysa..en guzeli geç gitmek
Nazlikaya19 5+4 https://mutluresim.com/image/nGdHLx keseyi bu şekilde gördük inşallah 24 Kasımda da kalp atışlarını duyacağız 🥺🤗