Sonkayalar ben geceliğini aldım bunun kesinlikle tavsiye ediyorum kumaşı Harika dandik saçma bir marka almaktan daha iyi ki fiyatı uygun asla pişman olmazsınız ben 83 kiloyum xl 34 haftamda gayet normal oldu kruvaze olması emzirme için ideal aşırı açıklık yok