Abikardes12 inşallah amin ilk denemem düşük oldu ikinci denememde oğlum var rabbim ona sağlık versin embriyolarimin kullanım süresine az var diye bı daha denedik şimdi dördüncü günüm gelin geldiğim yerde hiç kimsem yok benim gibi olan biri olursa konusuruz diye iste