Aysnrclk Hanımlar 22 haftalık oldum .Ama sırtımda ağrı var neden böyle olur yaşayan var mı bu haftalarda
Sym_nr Aysnrclk 22.haftaya yeni girdim ama 1 haftadır belimin sol tarafında kalçama kadar bir ağrı var kas gevşetici krem bile sürdüm belki geçer diye ama malesef işe yaramadı. Yakı yapıştırmak zararlı mı acaba?
Tugceliko-19 Aysnrclk valla 38 haftalığım hala var skalyoz hastasıyım o da tetikliyor gebelikte sen düşün halimi oturduğun yerden ağırlıklarla hareket yap o çok iyi geliyo
Bebisbg34 Aysnrclk 23+6dayım canım 19. Haftadan beri her akşam cekiyorum bu ağriyi gecmek bilmiyo sanırım geçmicekte
Aysnrclk Sym_nr ay bilemedim ki yakı yapıştırmak nasıl olur ben dinlendim geçti İnşAllah sizinde geçer hafif yürüyüş yapın uzanın yan şekilde
Aysnrclk Bebisbg34 anladım canım geçmiş olsun demek ki büyüme atağına geçiyorlar ondan sağlıklı olsunlarda tesellimiz bu doğruma kadar sabretcez artık benim geçti ama düne göre iyiyim
Bebisbg34 Aysnrclk öyle ara ara oluyo ara ara şiddetli normal aynen saglıklı olsunlar saglıkla dogsunlar 🤲🏻