Bs2020 Merhabalar 17+2 deyim ve 2. Gebeliğim fakat hala daha hissetmiyorum hareketleri sanki hamile değilim benimle aynı durumu yaşayanlar varsa yazabilir mi
Aysemm44 Bs2020 Normalde hissetmen lazm uzanarak cukolata falan ye belki hissedersn yada parmaklarınla karnının üstüne karıncalanma gibi azıcık bastırarak dene ama uzanınca daha iyi hissediliyor