7+3 deyiz kese boş gözükmüyor bir hafta bekler alırız dedi doktor ben biraz daha beklemeyi düşünüyorum bu arada 15 aylık oğlum var emziriyorum bu durum çocuğumu etkiler mi acaba eğer kürtaj olursam o zamn mecbur kesicem ama böyle bi durum yaşayan var mı kendiniz veya çevrenizde? 
İki hafta arası üç gün artmış kese büyümüş ama içi boş 🥺