ipeklinaismom Kızlar ilk hareketi 15+3 de hissetim sonrasında en net 17+0 di bugün 17+6 yiz bir haftadır çok sık ve net hissediyorum ve durmuyo resmen normal mi bu kadar hareket başına gelen varmı 😂
Yaseminduygulu Mutlu olmalısın hareketinden hareketsizleşincede korkuyosun onca hareketli halinden sonra 🙂
Limonis Benim de ilk gebeliğim olmasına rağmen bende bu civarlarda erken hissettim. Benim de hareketli maşallah iyi mi kötü mü bilemedim sürekli tık tık vuruyor 😀