Habibe_ Kızlar fikrinize ihtiyacım var ,16 aylık oğlum var bende 21 haftalık kızıma hamileyim,ama bebek arabasında çok kararsız kaldım .İkiz mi alayım yok sa kabin boymu,şuan kullandığım kabin boy diğerini yeni alıcam alırsam ama karar veremiyorum bir türlü
Minigininannesi Habibe_ elinizde halı hazırda kabin boy varmış ikiz alın onu kullanın ilk çocuğunuz binmeyi bırakana kadar sonrasında kabin boyu tek kullanıma donersiniz ikinci çocuğunuz için
Userkez Habibe_ bi arkadaşımın çocuklarının arasında 1 buçuk yaş vardı o ikiz bebek arabası kullandı çok rahat etti sizin büyük çocuğunuz da daha küçük müş yani ikiz sizin için en mantıklısı
Habibe_ Minigininannesi birazda kullanımı zor olur mu bana diye tedirgin oluyorum aslında, otobüsle vs diye
Habibe_ Userkez aslında kullanımı korkutuyor beni biraz otobüslerde ,yoksa evet o şekilde daha rahat ederim çünkü bebeğim küçük
Userkez Habibe_ otobüsler için çok zor evet ama ikisi de küçük yani bilemedim birini benek arabası birini kanguru yapabilirsiniz sonra zaten büyük çocuk bebek arabasından kalkar küçüğünü oturtursunuz😊😊