Merhaba ,benimde 11.haftada ense kalınlığı 2.2 çıktı.direk fetal dna yaptırdım temiz çıktı.detaylı ultrasonda da bi sorun çıkmadı şuan 32.haftadayım.çok okudum çok araştırdım 3 ün üstündeki değerler bence daha çok dikkate alınmalı.içinizi ferah tutun ben bir şey olacağını düşünmüyorum.bol bol dua edelim 🙏