İlk normal doğumum biraz gazla dikişli olması kaynaklı ve üzerinden sadece 2 yol geçmiş olmadı nedeniyle doğum korkularım vardı başından beri ama sezaryende istemiyordum . 16 Kasım sabahı saat 5 te adet sancısı gibi (bel ve karın ağrısı ) ağrı ile uyandım. Ondan bir kaç gün öncesinde de her sabah kurulu saat gibi sabah 5 te idrara çıkıyordum yine idrar birikintisi sancı yapıyor diye düşündüm . Şabobaya gittim sonra tekrar yattım saat 6 da tekrar uyandım ağrı vardı anlamıştım sancı olduğunu. Kalktım bi ılık duş aldım öncesinde nişan falan da gelmemişti duş sonrası kanamam olmaya başladı . Kanama olduğu için evde çok gazla kalmadan hastaneye gittik sancılar düzensiz 15-10-5 dk ya bir girip çıkıyordu sabah saat 9 buçuk gibi doktorum kontrol ettiğinde 4 cm açıklık olduğunu ve doğumun öğlen saat 2 yi bulabileceğini söyledi ve yatışım yapıldı . Ben sukuat yürüyüş va yapmaya başladım sancı girdikçe ebe yere çömelerek sağa sağa dönerek hareket yap dedi onu da uyguladım artık öğlen saat 1 den sonra sancılarım artmaya başladı sürekli alttan kontrol ettiler en sonunda saat 2 buçuk gibi en son noktaya geldi sancı kesintisiz devam etmeye başlamıştı ebe hastane odasında suyumu patlattı ve sancı kaynaklı idrarında tam boşaltılamayacapını söyleyerek onu da booşalttı hakkaten de boşaltamadığımı hissediyordum sancı esnasında birde sürekli küçük abdest yapma isteği duyuyordum . Suyumu patlattıktan sonra ıkınöa hissin gelirse söyle dedi ve 10 dk sürmeden yürüyüşe devam ederken birden ıkınöa hissinhelmeye başladı hemen aldat doğumhane odasına . Doktorum başından beri doğum korkum olduğunu biliyor beni kolay doğum için sürekli bilgilendiriyordu . Yanlış ıkınmamam için aynı şeyim tekrar yaşamam için ıkınma geldiğinde ıkınma balon şişiriyor gibi nefes al ver dedi bebeğin başı görünmüştü o yzden ıkınma diye uyardı ve Meryem süresi açtırdı ben nefes alış verişi yaparken bebeği
Çekti çıkardı o an ne bir sancı ne bir ağrı herşey bitti kuş gibi hafiflemiştim . Biri gün bende pozitif olarak hikayemi yazabilir miyim diye endişe ediyordum çok şükür kesisiz dikişsiz 14;46 da doğum yaptım. Çok uzun oldu ama ben burda hikayeleri okurken anne olarak her ayrıntıyı bilmek istediğimden size de ayrıntılı yazmak istedim kızlar. Korkmayın sancıdan doğumdan sadece doktorunuzu dinleyin gerçekten yani 9 ay sürede çekeceğiniz sancının bir gün onunda sadece bir kaç saat olacağını düşünerek içinizi ferah tutun sonucunda bebeğinize kavuşmak herşeyi unutturuyor inanın . Herkese kolay doğumlar dilerim içinizi ferah tutun ne kadar korkarsanız endişe ederseniz edin Rabbim yardım ediyor sancı çekerken inşirah ve Meryem surelerini açın dinleyin veya okuyun .