Deryadeniz63 Gün verilmedi normal Doğum için bekliyorum aslında ama dün tahlillerimde idrarda protein yüksek çıktı preeklempsi den şüphelendi doktor bir tahlil daha istedi yarın sonuca göre belki yatırırım almamız gerekebilir dedi. Onu bekliyorum suan