1palyaco Kızlar dün akşam içmedim . İlk kez bugün alacağım . Sabah aç mı tok mu alayım ? Doktor herhangi birşey demesi eczacı da yazmamış .
Nsimsek 1palyaco gece yatmadan iki sabah uyandıktan sonra bir diye kullan demişti benim doktorum sabah kullanmıyorum gece iki beni yeterince rahatlatıyor
1palyaco Nsimsek bende gece kullanmak istemedim belki düzelirim diye fakat bugün de biraz kötü olunca kullanmak istedim . Neyse en iyisi bende gece yatmadan önce başlayayım .
Parsmommy 1palyaco evet aç tok fark etmiyor bu durumda geçmezse gün içindede herhangi bir saatte içiliyor çünkü
tugcesakzci 1palyaco gece yatmadan içersen sabaha daha etkili oluyor ben gece 2 sabah aç 1 tane alıyordum bulantım nadir oluyordu
1palyaco tugcesakzci evet doktorum da o şekilde söylemişti bende gece içmeyince sabah içeyim dedim . Ama en iyisi dediğiniz gibi yapayım doktorum da öyle demişti .
Mamiko_2020 Kızımda mükemmel bulantılarım oluyordu boğazımdan kan geliyordu artık.Ben gece yada sabah 1 tane içiyordum beni gün boyu idare ediyordu yani 2 tane almıyordum.Sen bi hapla dene seni kesmezse 2 alırsın
balkondakikaranfil 1palyaco canım prilamı devlet karşılıyor mu eczanede fiyat ödedin mi alırken. Benim bulantım 4 gün oldu beni öldürecek sanki yiyemiyorum sürekli safra kusuyorum. Devlet karşılamıyosa direk eczaden alıvereyim fiyatı 278₺ diyor karşılıyosa yazdırayım doktora