Eflinlina teşekkür ederim güzel sözleriniz için , maalesef sürekli insanlar kıyaslama halinde. Hissetmiyorum diyince hemen bi kıyaslama , evham yaptırma durumuna düşürüyorlar. Daha önce bi kaybım olduğu için ondan endişe ettim ama sanırım bu haftalarda hemen hemen herkeste aynı endişe oluyor 🤗
Bu arada Bizim kızımızın adı da Eflin Umay olacak 🌸