Zulfiye06 Kızlar 36+2 den selamlar … Gece çok terler oldum . Havalar soğuk, üstüm kalın değil ama ter içinde kalıyorum . Birde çok tuvalete kalkınca o ter soğuyor . Hasta olmayım diye uğraşıp duruyorum . Aynı durumu yaşayan var mı ? Bu ter normal mi ?
1s1e1d1a_ Zulfiye06 35+1 olduk bizde bende aynı şekildeyi yaklaşık bir aydır normalmi bilmiyorum ama rahatsız edici bir durum
Petrichorers Ben de haftalardır böyleyim ince giyiniyorum yinr aynı su gibi oluyorum sürekli yastık kılıfı değiştirmekten yoruldum