İnşallah fikri olan vardır. 17haftalık hamileyim 16dan beri sağ kasığımda ağrı var bu hafta belime de yayılmaya başladı. Sürekli bi ağrı değil. Oturup kalkarken,gece yatakta dönerken oluyo. Bacağımı kaldıramıyorum ve çorap bile giyemiyorum. Yaşayan var mı?