ms_annisko_ Asla bi korkunuz olmazsın herkesin hamileliği nasıl farklı geçiyor ise doğumda öyle kötü hikayeleri okuyup kendinizi boş uere strese sokmayın ben hep olumlu düşündüm öylede oldu hamd olsun 🙏 narkoz için kesinlikle nescaffe için bol bol ben kahve içerek hiç narkozu bilmedim gemen attım üzerimden karnınıza bastırmaya geldiklerinde kendinizi kasmayın 3-4 sn felan sürüyor zaten derin nefes alıp bırakın inanın bi şey hissetmiyorsunuz hatta bana hemşireler demişti neden bağırmıyosun canın acımıyo mu dedim yoo nie bağırım burda millet hastaneyi inletiyor şaşırdık sen bi şey yapmayınca demişlerdi ben kendimi hiç kasmadım onlar karnıma bastırırken ben bebeğime bakıp ona odaklandım ardından ilk ayağa kalkışta hemşireler yardımcı oluyo ben ondan korkuyordum acır die illa ki ilk kalkışta bi sızlıyo ama sinek ısırırda tatlı bi yanma olur ya aynı o şekilde ardından biraz yürüyüp bırakıyorlar ondan sonra hep ben yürümek istedim eşimle hastaneyi kaç tur ettik hatırlamıyorum bile o kadar rahattı yürüdükçe hafifliyordum ev sürecide aynı şekilde idi eve geldik direk bebeğimi kıcağıma alıp ayakta yürüyerek emzirdim annemler zorla oturttu beni yani demem o ki bol yürüyüş,bol kahve ve kendine güvenmeniz sonucu çok güzel bi doğum yapacağınıza eminim