Kızlar bugün doğum yapalı 43 gün oldu ama bu zamana kadar hep adet olur gibi kanamam oldu bazen kesildi bulanık akinti seklunde falan geldi sadece tam kirkimin çıktığı gün komple kesildi kanama ama dün akşam yeniden başladı nromal mi sizce bu şekilde kanama olması