Kızlar merhaba gebelik istiyorum reglime birkaç gün var henüz test yapmadım üzülürüm diyen🥹
Rüyamda hamileydim doktoruma o günden kendi fotoğrafimi atıyordum doktorum bu şekilde olursan yarın seni doğuma alırız diyordu aynaya bakıp daha yeni hamile kaldım nasıl hemen doğuma gidiyorum ki diyip şaşırıyordum çok gerçek gibiydi 🙏
Sizce test yapmam için bir işaret olabilir mi? İnsan beklerken herşeyden ümitleniyor 🥹🥹