Kızlar o kadar çok kişiyle konuştum ablam hemşire kardeşim doktor herkeste farklı olabiliyormuş vücudun bağışıklığı vitaminler genetik herşeyi etkiliyormuş hepinizin dediği doğru çünkü herkes kendi hikayesini yazıyor burada , ilk bebek olunca insan bir tedirgin oluyor daha heyecanlı. En azından seninle aynı heyecanı seninle aynı tedirginliği yaşayan insanların konuşabildiği bir ortam var ve çok şanslıyız umarım hepimiz sağlıkla güzelliklerle bebeğimizi kucağımıza alırız. O kadar güzel şeyler söyleyip rahatlattınız ki.. bugün doktorumunda dediği gibi herkesin parmak izi ayrı genetiği ayrı herkes kendi hamilelik doğum hikayesini yazıyor 🌸 iyi ki varsınız hepiniz iyi ki varız 💕