Kızlar bugün doktora gittik kese görünüyor ama kalp atışıni dıyamadık doktor normalde bu kese boyutunda kalp atışını duyarız dedi olumsuz bir durum yok bence geç döllenmiş senin dedi kese 4mm duruyormuş aynı durumu yaşayan oldu mu aranızda eşim çok üzüldü 😞