Safiye1234 çok temiz sadece büyük bide muayene sıra alması sıkıntı oluyor. Erlensaatlerde gidiyorum onun için. 2. Kez muayene oluşum ilk özlem ece basaran almıştım sevmedim onu dün gittim bide melike geyik bayman o kadar çok memnun kaldım ki harika bir doktor ama doğum iznine ayrılacakmış o biraz üzdü beni. Ayrı özel oda olması da önemli benim için odanın içinde bir ayrı oda daha var koltuklu gelen ziyaretçiler için duş var istediğin zaman alabileceğimi söylediler.