Benimde 28. Haftamda 15 mm di 4 gün hastanede yattım taburcu olduğum gün 23 mm olmuştu. Bugün kontrolüm var bende 31+1 im inşallah uzamıştır. hayırlısıyla 35-36 yı bulsaydık en erken .İnşalah zamanında gelirlerde . Doktor kısayıp uzayabilen bişey bu demişti. Siz hangi ilaçları kullanıyorsunuz ? Ben progestan kullanıyorum sadece magnezyumda içiyordum zaten . Sancılarınız varmı ?