Esra_4774 20+2 haftalık annelerim bebeğin hareketlerini nerde hissediyorsunuz göbek deliğinin hizasında hisseden var mı ?
Smyr16 Ya ben 15 18 arası baya hissediyordum ,şimdi 3 gündür hiç hissetmiyorum en son geçen hafta kontrole gittim ,ne yapsam çok kararsız kaldım
bitanemiz24 Smyr16 bende aynı şekilde sanırım göbeğin ortasına çıktılar bu haftalarda orası daha yağlı ondan diye düşünüyorum
Baharatajanova Smyr16 canım bende 19+4 de hissetmeye başladım ¾ gün gayet net hissediyordum son 4/5gundur hiç yoktu çok meraklandim ama normal dediler diye gitmiyorum doktora
Lutulut Smyr16 Hareketli günün ardından hiç hissedilmiyor. İçiniz rahatlasın isterseniz sağlık ocağına gidip dinleyebilirsiniz